
“Izpadi trme” – kaj se v resnici dogaja?
Kaj se v rsnici dogaja ob izpadih trme ko je otrok v razvojni fazi “ne”, o razvoju otroških možganov in kakšen je namen trme.
Kaj se v rsnici dogaja ob izpadih trme ko je otrok v razvojni fazi “ne”, o razvoju otroških možganov in kakšen je namen trme.
Pet načinov za zmanjšanje upiranja. Zmanjšajmo pritisk, povečajmo povezanost, otrokova volja, humor in smeh in razmišljajmo vnaprej
– Kaj je značilno za “ne” pri otroku
– Kdaj se pojavi faza “ne” pri otroku
– Zakaj imajo otroci fazo “ne”
– Kaj se dogaja v otroku, ko je v tej razvojni fazi
– Zakaj je težko podpreti otroka v tem obdobju
– Kaj otrok potrebuje v fazi “ne”?
Zakaj poimenovanje čustev otroka včasih še bolj razburi? Prvi je negativen predznak. Drugi razlog je prekoračena meja. Tretji razlog je pomanjkanje simboličnega razmišljanja. Četrti razlog je fiziološko stanje. In peti razlog je stanje našega živčnega sistema.
Najpogostejši razlog, zakaj otroci lažejo, je, da se nočejo zaplesti v težave.
Želijo se izogniti posledicam.
Drugi najpogostejši razlog je kompenzacija nizke samopodobe.
Tretji pogost razlog pa je, da otrok spregovori preden pomisli.
Kaj je disciplina in kaj je vodenje? Kako naj otroka naučim, kaj je prav in, kaj od njega pričakujem? Kako z otrokom sodelovati?
Pri trmi ne gre za izražanje otrokove volje, pač pa kontra-volje. Gre torej za avtomatski razvojni mehanizem, za razvoj občutka sebe, svojega avtentičnega jaza. Na nas – starših je, da to prepoznamo in otroku pomagamo.
Temelj otrokovega sodelovanja z nami, je povezanost.Da bi dosegli sodelovanje otroka, se torej moramo z njim najprej povezati. Brez povezanosti ni sodelovanja.
Kaj se dogaja, ko začne otrok nenadoma udarjati, brcati in/ali metati stvari.
3 najpogostejši miti o otrokovih težavnih/neželenih vedenjih
Kaj je naša naloga potem, ko postavimo mejo.
Kaj je nujni temelj, če želimo učinkovito postavljati meje
Kako lahko začnemo
Razlika med kaznijo/posledico in mejo
tamara@www.odsev.si; GSM: +386 40 840 227
Celestrina 7d; 2229Malečnik